Gratis, ja. Maar daarom niet zonder waarde. Om huis-aan-huisblad Jet opnieuw de Limburgse harten te doen winnen, was meer nodig dan enkel wat opsmukwerk.
Elke maand 363.592 lezers prikkelen doe je niet met zomaar een bundeltje papier. De filosofie van Jet op een waardevolle, leuke én interessante manier op papier krijgen was dus de boodschap.
Méér inhoud in méér vorm. Hoe dan? Door inhoudelijke bijdragen en reclame niet langer in elkaar te laten overlopen. Door dynamische beelden naadloos te laten aansluiten bij wat verteld wordt. Door met meer kleur en een opgefrist logo een frisse wind door Jet te laten waaien. Door een nieuw design, zodat iedereen in één oogopslag het verschil kan maken tussen wat leeft in Limburg en waar korting te scoren valt.
Xpair staat in voor strategie, redesign, lay-out.
Beaufort
100 SNOW magazine
De mooiste zoektocht van Vlaanderen
ETION newspaper supplement
Knack Historia
Laakdal Leeft
Memorandum Gemeenschapsonderwijs
NotaBene
Notarius
Witte Goud en Groene Gordel
De veerkracht van sociale ondernemingen
Nieuwe toekomst voor een erfgoedparel
3. VERSO VERSTERKT - Informatieverspreiding en sensibilisering (2021)
Intro (2022)