[THOMAS ALVA EDISON]
Xpair is een netwerk van gedreven communicatieprofessionals
Sharing your story & creating connection
WIJ zijn creatieve communicatiestrategen met inhoud. Vol goesting om te ontdekken wat jou uniek maakt en jouw passie punch te geven.
WIJ halen alles uit de kast om jouw verhaal vernuftig te maken en de klik te maken met jouw klanten. Verhalen die beklijven. Voor relaties die blijven.
WIJ zijn geen hallucinatie.
Is je merk sterk?
Wat is je verhaal?
Hoe creƫer je impact?
Verhalen die het verschil maken
Coole grafische ontwerpen
Xpressieve fotografie, video en animatie
Verhalen die leiden in magazines die verleiden. Gedrukt. Digitaal. Als multimedia app.
Verwen je ogen met de Xpressieve kracht van piXpair.
Covertocover covert elke stap bij creatie en realisatie van boeken, bedrijfsbladen, jaarverslagen en magazines. Kies het totaalpakket of een specifieke dienst.
Indruk in druk. Een full service voor impactvolle publicaties in pitch perfect print.
Maak kennis met de slimste uil op het internet en bouw je eigen site. Of ga voor een kant-en-klare wwwow! Schandalig gebruiksvriendelijk en een topper in zoekresultaten.
Hoe biedt toerisme een meerwaarde voor bezoekers, bewoners en ondernemers? Hoe levert toerisme een duurzame positieve bijdrage aan levenskwaliteit en omgeving? Het boek ‘Reizen naar Morgen’ schetst het theoretisch kader en geeft alle betrokken partijen inspiratie om praktisch aan het werk te gaan. Een cocreatie van Xpair en Toerisme Vlaanderen.
Lees meerSlingers! Ballonnen! Confetti! Jaargang twee van Hélaba trappen we op gang met een heuse feest-editie. Peter Van de Veire hangt alvast de slingers op, Astrid Stockman neemt er haar partituren, fiets én hond bij. Viva Hélaba!
Lees meerNa een nieuwe naam, een nieuw logo en een nieuwe huisstijl, was het ook tijd voor een vernieuwd medewerkersmagazine. Le nouveau Mare est arrivé. Met frisse kleuren, een handiger formaat, nieuwe rubrieken en nog meer ruimte voor alle medewerkers van het ziekenhuis en revalidatiecentrum, het kloppend hart van de Peltse zorg.
Lees meerEen krant over mensen die kansen grijpen en groeien? Over de eerlijke producten die ze met hart en ziel maken? Dat moet de KarWijkrant zijn. Ook dit derde nummer staat bol van de boeiende verhalen uit de coulissen van de sociaal inclusieve onderneming De Winning.
Lees meerJe kunt práten over een betere wereld met een economie die gericht is op het vergroten van de levenskwaliteit. (Héérlijk, die eindeloze discussies die je wereldbeeld op losse schroeven zetten - always in for a flabbergasting mindfuck!) Je kunt ook aan wérken aan een duurzame transformatie voor jou, je organisatie en onze maatschappij. Onder meer door nieuwe, haalbare en juridisch verankerde bedrijfsmodellen te ontwikkelen die leiden tot een beter bedrijfseconomisch resultaat met minder druk, betere resultaten, tevredener medewerkers en klanten. Een hele mondvol. Een hele karwei ook. Dat doet Happonomy. (Doe de optelsom. Happonomy = happiness + economy.) Daarover vertelt Xpair.
Lees meerDe zomer van 2020 wordt er een voor de geschiedenisboeken. Een tip-met-stip voor de staycation: de grote (her)ontdekking van Brussel. Voor Davidsfonds ontwikkelden we – naar jaarlijkse traditie – de grote zomerzoektocht. Correctie: VIER zomerzoektochten. Want gesneden op maat van elke deelnemer, met parcours van 4, 8, 12 en 16 kilometer. Zo heb je geen excuus meer om er dit jaar geen geweldige vakantie-dichtbij-huis van te maken! Brussel in 2020? Vaut le voyage!
Lees meerDe zomervakantie van 2020 wordt er een om nooit te vergeten. Zeker niet voor wie in Leuven woont. In het voorjaar leerden heel wat inwoners al wandelend, joggend en fietsend tal van onbekende kanten van hun eigen stad kennen – dat smaakt naar meer! Daarom bedachten en realiseerden we, samen met de stad Leuven, deze opgewekte vakantiegids naar eigen stad.
Lees meerHet eerste nummer van het nieuwe magazine Recto Verso bewijst de energie en de veerkracht van de sociale ondernemingen in Vlaanderen. Je leest er hoe corona inhakte op de werking van diverse sociale organisaties, maar er niet in slaagde een deuk te slaan in de passie en de professionaliteit.
Lees meerIn tijden van ‘social distancing’ haalt De Winning de banden dichter aan door hun motto – ‘kracht van sociaal ondernemen’ – euh… kracht bij te zetten. De KarWij-krant, die de boeiende verhalen brengt achter de schermen van de sociaal inclusieve onderneming, verschijnt voor het eerst als digitaal magazine.
Lees meer