Gratis, ja. Maar daarom niet zonder waarde. Om huis-aan-huisblad Jet opnieuw de Limburgse harten te doen winnen, was meer nodig dan enkel wat opsmukwerk.
Elke maand 363.592 lezers prikkelen doe je niet met zomaar een bundeltje papier. De filosofie van Jet op een waardevolle, leuke én interessante manier op papier krijgen was dus de boodschap.
Méér inhoud in méér vorm. Hoe dan? Door inhoudelijke bijdragen en reclame niet langer in elkaar te laten overlopen. Door dynamische beelden naadloos te laten aansluiten bij wat verteld wordt. Door met meer kleur en een opgefrist logo een frisse wind door Jet te laten waaien. Door een nieuw design, zodat iedereen in één oogopslag het verschil kan maken tussen wat leeft in Limburg en waar korting te scoren valt.
Xpair staat in voor strategie, redesign, lay-out.
Noorderhart. Een warm hart voor onze patiënten
Vlaamse Parkinson Liga
Nieuwe toekomst voor een erfgoedparel
Raymonda. Magazine voor een monument
Turbo op toerisme in Vlaanderen
Belgian Health Pioneers
De veerkracht van sociale ondernemingen
Website Thuisverpleging Kortenaken
HUP! – het magazine dat je in beweging brengt
Het Accent
Recto Verso
Mare
Reizen naar Morgen. Toekomstvisie van Toerisme Vlaanderen
Vakantie in eigen stad
De Bond
Witte Goud en Groene Gordel
Land InZicht
De mooiste zoektocht van Vlaanderen
Hélaba. Magazine voor KLJ
NotaBene
Laakdal Leeft
Knack Historia
ETION krantenbijlage
Notarius
100 SNOW magazine
Share at Work
Beaufort
De Blauwe Vogel Inspiratiegids
Periodiek
Blikopener
Jaarverslagen
Signs
Mark Magazine
Trappist Tribute
Davidsfonds Cultuurreizen
GO! Memorandum 2019 - 2024